Στο Pets for All, ο στόχος μας είναι να είστε 100% ικανοποιημένοι με την αγορά σας. Σας παρακαλούμε να διαβάσετε προσεκτικά την Πολιτική Επιστροφών μας πριν προβείτε σε οποιαδήποτε αγορά από τον ιστότοπό μας. Τα στοιχεία επικοινωνίας μας είναι support@petsforall.com.cy, και το τηλεφωνικό μας νούμερο είναι 94059992.

Παρακαλώ Σημειώστε:

Προσωποποιημένα Είδη: Δεν μπορούμε να προσφέρουμε επιστροφή χρημάτων για προσωποποιημένα είδη (όπως ταυτότητες κατοικίδιων) εκτός αν παραδόθηκαν με ελάττωμα.

Τροφή Κατοικίδιων: Δεν επιστρέφουμε χρήματα για τροφή κατοικίδιων που έχει ανοιχτεί, ακόμα κι αν αυτή αποστάλθηκε κατά λάθος και/ή δεν είναι η τροφή που παραγγείλατε.

Φαγώσιμα Προϊόντα: Οποιαδήποτε επιστροφή που αφορά φαγώσιμα προϊόντα πρέπει να μας ειδοποιηθεί εντός 48 ωρών από την παραλαβή της παράδοσης, διαφορετικά η πολιτική μας είναι να μην δεχθούμε επιστροφές.

Είδη Προσωπικής Υγιεινής: Δεν δεχόμαστε την επιστροφή προϊόντων που θεωρούνται είδη προσωπικής υγιεινής και/ή είναι άμεσα επαφής με το σώμα.

Επιστροφή Ανεπιθύμητων Ειδών:

Μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή ανεπιθύμητων ειδών που δεν χρειάζεστε πλέον μέχρι και 14 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, εφόσον το προϊόν είναι σύμφωνο με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ορίζονται από την Πολιτική Επιστροφών μας.

Απαιτούμε ότι τα είδη που επιστρέφετε να βρίσκονται στην αρχική και αχρησιμοποίητη κατάσταση στην ανοιχτή συσκευασία τους.

Για να επιστρέψετε το είδος, επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών μας μέσω email στο support@petsforall.com.cy ή καλέστε μας στο +357-94059992 και εξηγήστε γιατί θέλετε να επιστρέψετε το είδος.

Θα διευθετήσουμε τη συλλογή του είδους από εσάς. Μόλις λάβουμε και επιθεωρήσουμε το είδος (συνήθως εντός 3 ημερών από τη συλλογή), θα σας εκδώσουμε επιστροφή χρημάτων για την αξία του αγορασμένου είδους, εφόσον το/τα είδος/η βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση.

Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε το αρχικό κόστος αποστολής και επιπλέον θα απαιτηθεί να αφαιρέσουμε το κόστος συλλογής του είδους από το ποσό προς επιστροφή. Το ποσό προς επιστροφή είναι το κόστος αγοράς κατά τη στιγμή της αγοράς του προϊόντος.

Λανθασμένα / Ελαττωματικά / Κατεστραμμένα Είδη:

Ενίοτε μπορεί να συμβούν λάθη και μπορεί να σας αποσταλούν λανθασμένα είδη και/ή τα δέματα να υποστούν ζημιά από τους μεταφορείς μας. Παρακαλούμε να αναφέρετε τα λανθασμένα και/ή κατεστραμμένα είδη στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας εντός 48 ωρών από την παραλαβή των ειδών σας. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω email στο support@petsforall.com.cy ή καλώντας στο +357-94059992.

Μπορεί να ζητήσουμε φωτογραφικά στοιχεία των κατεστραμμένων ειδών για την αξιολόγηση του αιτήματός σας και θα εξετάσουμε το αίτημά σας εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Μόλις εξετάσουμε το αίτημά σας και διαπιστώσουμε ότι τα είδη που σας παραδόθηκαν είναι λανθασμένα και/ή ελαττωματικά και/ή κατεστραμμένα λόγω δικού μας σφάλματος, θα διευθετήσουμε τη συλλογή του λανθασμένου και/ή ελαττωματικού και/ή κατεστραμμένου είδους από εσάς και στη συνέχεια για την αποστολή μιας αντικατάστασης παραγγελίας σε εσάς.

Επικοινωνία μαζί μας:

Για οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με τον ιστότοπό μας ή αυτήν την Πολιτική Επιστροφών και Επιστροφής Χρημάτων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email στο support@petsforall.com.cy ή καλώντας μας στο +357-94059992.